جایی برای دیگری...


خوش به حالــ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ــت...

 

 

این روزهــــــــــــــا


حس میکنم جایی را تنگ کرده ام!!!


جایـــــی در قلــــ
ــــب تــــو


برای آمدن دیـــــــگری…

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

سمیه
ساعت19:01---26 خرداد 1392
خسته نباشی عزیزم متنت عالی بود اما اونی که تازه وارده چه تو بری چه بمونی خودش رو بزور جا میده
پاسخ:ممنون سلامت باشی.نمیدونم چی بگم؟


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت8:28---22 خرداد 1392
در آغوش خدا گریستم تا نوازشم کند...
پرسید: فرزندم پس آدمت کو؟
اشک هایم را پاک کردم و گفتم : در آغوش حوای دیگریست.


نسترن
ساعت15:21---20 خرداد 1392
بیخودحس میکنی.توکلااین روزاحسای الکی کردنت گل کرده
پاسخ:....


سجاد
ساعت13:33---19 خرداد 1392
لايييييييييييييييييييييييييييي ييييك

mohammad
ساعت10:19---19 خرداد 1392
حس زیادی کردی خخخخخخخخخ

ولی خیلی قشنگ بود متنش منم بعضی وقتا همین احساس رو دارم
پاسخ:اااا.من بیشتر وقتا همین حسو دارما!!! چقدرعجیب وجالب...


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت7:50---19 خرداد 1392
قلبم کلبه ای قدیمی است ....



گرم و دنج .....



هربار که مسافری می آید ....



کلبه را چراغانی میکنم ...



دِل می بَندَم ....



و از یاد میبَرَم که



مسافِر .........



برای رَفتَن آمده .......


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 19 خرداد 1392 6:23 |- فاطمـــه و سمیـــه -|

ϰ-†нêmê§